Що може бути більш надійним, аніж стосунки, які побудовані на довірі? Контент-маркетинг зараз активно використовують і гігантські транснаціональні корпорації, і дрібні фірми, і навіть бізнесмени. Єдина причина, через яку вони його використовують, – контент-маркетинг справді працює.

Отже, контент-маркетинг – це маркетингова стратегія, передбачена на тривалий час використання і спрямована на залучення цільової аудиторії та побудові відносин, побудованих на довірі. 

Цілі контент-маркетингу:

  • Збільшення цільової аудиторії;
  • Залучення клієнтів;
  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Залучення трафіку;
  • Залучення пасивних клієнтів;
  • Підвищення лояльності клієнтів;
  • Підвищення продажів.

Контент-маркетинг найдієвіший тоді, коли звичайна людина отримує в день тисячу рекламних оголошень і пропозицій. Водночас він змушує людину не якнайшвидше закрити набридливу рекламу, а зупинитися, прочитати, подумати, зрозуміти, що йому це потрібно, вибрати і купити.

Так, створити маркетингову стратегію дійсно можливо, і завдяки їй ви зможете налагодити міцні зв'язки зі своїми клієнтами та залучити потенційних клієнтів!

І якщо ви цікавитеся контент-маркетингом та маєте намір серйозно працювати над своїм бізнесом і його просуванням - звертайтеся до нас. Контент маркетинг  це те, з чим Sofi Group відмінно впорається!